Forever Young
All About You :''(
Monday 17 June 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalammualaikum , 

Hari nih aku nak bagitahu kat korang semua aku sedih gila , aku sebenarnya rasa rindu sangat dengan momments dulu . Ermmm ,,, aku sebenarnya tak tahu nak cakap apa aku nak cakap takut salah tapi takpalah aq luahkan semua kat sini jer okay ? . Aku ada kawan sorang nih nama dia , , ,  , ,  tak baik lah kan malukan orang . Aku just nak cakap dengan dia kau kawan dengan aku nih ikhlas tak ke sebab kakak aku hot kau terkejar-kejar nak kawan kan aku . Aku rasa kalau itu sebabnya better kau bla lah kau tak layak dapat title kawan baik , Aku just nak remember lah kat kau cari kawan jangan lah ikut hot orang tuh tapi berdasarkan perwatakan aku rela kau tak jadi kawan baik aku daripada kau terpaksa mmennjadi kawan baik aku , Btw aku ikhlas kawan dengan kau aku  tak mintak apa-apa pon daripada kau just aku nak kau kena ikhlas aku tahu nak ikut kehendak semua memang tak dapat . Aku sedar tuh tapi cukup kau respect orang tuh dah memadai bagi aku . Bagi aku respect seseorang adalah yang paling terbaik kalau kita tak dapat memuaskan hati kawan kita. Aku anggap kau kawan baik aku Insya-Allah dunia akhirat i'm always with you . Aku tahu kau dah dapat kawan baru dan pastinya dia lebih hot dan famous dari aku . Last aku mintak kat kau tolonglah kawan seseorang tuh dengan ikhlas . ;'(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


Putus-Emelda