Forever Young
Hari Sahabat Sedunia ◉◡◉
Monday 17 June 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalammualaikum , 

Hari nih kan Hari Sahabat Sedunia . Just nak wish kat My Buddyz Forever
 Nur Athirah and Hanis Syazana
 yang paling aku sayang sahabat aku more than everything . 
Even every heartbeat is for you . 
Terima kasih sangat dah jadi kawan aku , aku harap this relationship forever
Insyaa-Allah sampai Akhirat . 
Aku hope sangat semua benda tuh .
 Setiap momment terindah walaupun hanya sedetik masa korang amat mengembirakan aku tak kisah lah aku sedih ke marah ke korang selalu try nak hiburkan . 
Terima kasih sebab korang faham perasan aku korang tempat aku luahkan perasaan terima kasih juga sebab dah jadi pendengar yang sangat terbaik bagi aku 
Even DJ Radio pon tak boleh tandingi korang ,
 korang memang terbaik . Arghhh !!! Terima  kasih lagi sebab dengan korang aku 
dapat rasa semua perasaan semua pahit manis .Semua yang korang buat untuk aku , 
aku sangat sangat hargai . 
Aku ingat lagi momments korang suruh satu kelas nyanyikan lagu 
Happy Birthday untuk aku . 
Aku tahu korang nyanyi sangat kuat walaupun korang tak buat begitu memang aku rasa terharu sangat . Terima kasih For Everything (╥﹏╥)









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


Putus-Emelda